Reproiectarea design-ului produsului: cum a revolutionat modul de lansare a noului mobilier

/Reproiectarea design-ului produsului: cum a revolutionat modul de lansare a noului mobilier

Aparitia designului de produs a schimbat modul în care mărfurile noi sunt introduse pe piață. Un mod complet nou de vizualizare a ideilor, care este mai ieftin decât mijloacele clasice, arată lucruri care încă nu există și economisește ore de calcule și topuri de hârtie pentru schițe. Modelele de mobilier ar putea fi transformate, recolorate sau redate ca și cum ar fi făcute din materiale diferite – ceva imposibil de realizat cu schițe desenate manual sau fotografii. Astfel imaginile pot prezenta elementele din diferite puncte de vedere, în orice moment al zilei, cu o iluminare volumetrică superbă și un decor de amenajare. Produsul 3D de redare este cu adevărat o revoluție în promovarea și lansarea de mărfuri.

În ultimii zece ani, postarea randarilor pe Internet a schimbat complet modul în care sunt lansate produse noi. Companiile au obținut o imagine mult mai clară a pieței și astfel ar putea primi feedback direct de la clienți potențiali. Comunicarea prin intermediul rețelelor sociale a făcut din marketing o lansare de produs super eficientă și impactantă. Acum producătorii de mobilă au un aliat pentru a-și face viața mai ușoară – o companie de randari 3D care furnizează vizualizări 3D de înaltă calitate.

Datorită prototipării rapide, redarea design-ului produsului poate ajuta nu numai în faza de promovare a campaniilor de marketing, ci și în timpul lansării produsului în sine. De exemplu, în Japonia, tone de prototipuri digitale inundă piața în fiecare an, dar numai cele mai reușite vor deveni produse in serie, reale. Astăzi veți învăța cum să dezvoltați și să lansați noi modele de mobilier cu ajutorul modelarii si randarii de arhitectura. Urmați aceste sfaturi și îndrumări și campaniile dvs. de marketing vor fi explozive de fiecare dată!

Designul de produs: o revoluție în lansarea mobilei

# 1. Înțelegerea nevoilor clienților

Cu ajutorul randarilor de arhitectura nu mai trebuie să se producă elemente de recuzită de unică folosință pentru a testa piața. Proiectarea 3D a produselor vă oferă imagini cu mobilier fotorealist – utilizați-le pentru promovare, ca și când modelele ar fi deja în producție. Clientela va decide dacă piesa merită să fie produsă sau nu.

# 2. Studiați concurenții și piețele neexploatate

Aproximativ jumătate din toate “inovațiile” sunt de fapt modificari ale vechilor modele, iar 20% din lansările de succes ale produselor isi datorează victoria lor faptului că au fost introduse pe piețe noi, neexplorate anterior. Produsul de redare a produsului permite experimentarea cu modele vechi, adăugarea de îmbunătățiri sau redimensionarea completă a acestora. Utilizați acest lucru pentru a veni cu o piesă perfectă de mobilier și ao introduce pe piața cunoscută sau să luati un risc și să încercați să introduceți designul într-un model neexploatat.

# 3. Creați și testați un prototip 3D ieftin

Imprimarea 3D se spune că este viitorul – este ieftin și rapid, capabila să creeze componente complexe electronice și chiar modele funcționale. Folosind un model 3D pe care l-ați primit cu randarea design-ului produsului, imprimați-l și folosiți prototipul pentru prezentări. Dacă reușește, raționalizați producția. Dacă nu o face – reparați-o. Este mai ușor să schimbi ceva în mediul digital decât pe hârtie. remodelati și repetați până când funcționează.

# 4. Indemnati designerii să producă și să prezinte mai multe variații de prototip

Nu te opri la un singur prototip. Unul dintre avantajele randarii produsului este că totul este digital, astfel încât schimbările pot fi aplicate din zbor. Utilizați randarea designului de produs pentru a crea mai multe variante ale elementului original, a schimba forme, culori și materiale și a le prezenta tuturor! Chiar dacă o multitudine de imagini nu reușește, unii vor găsi cu siguranță un public țintă. Resursele dvs. vor suferi un pic la început, dar în cele din urmă se va plăti foarte mult – sustenabilitatea ofertei fotorealiste a produselor este de neegalat în această privință.

# 5. Începeți să luați comenzi și să optimizați cel mai bun design

Acum, că aveți vizualizări de produse fotorealiste și persoane care doresc să le cumpere, puteți începe să preluați comenzile și să umpleți depozitele cu bunuri. Este mai bine să acceptați comenzi  pentru lucruri care nu există încă decât să așteptați lansarea oficială cu mărfuri care nu atrag nimic altceva decât praf.

Acum, înarmați cu tehnologie și instrumente moderne, cum ar fi imprimarea 3D, puteți fi siguri că lansările produsului dvs. vor avea succes. Începeți să utilizați redarea designului de produs astăzi cu serviciile profesionale de randare 3d!

2018-06-22T12:35:38+00:00

Leave A Comment

Call Now Button